دانلود Perfect Shift – بازی مسابقات خیابانی اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Perfect Shift – بازی مسابقات خیابانی اندروید
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 321
نویسنده : S.A.H

دانلود Perfect Shift – بازی مسابقات خیابانی اندروید

Perfect Shift عنوان بازی هیجان انگیزی در سبک Drag Racing یا ماشین سواری دو بعدی برای اندروید است و توسط شرکت Lextre RUS با کیفیت بالایی تولید شده است.  اولین ماشینتان را از از بین چند مورد ابتدایی و ارزان قیمت انتخاب کنید و شانستان را برای برنده شدن در مسابقات خیابانی ابتدایی امتحان کنید. پس از این که با محیط آشنا شدید و آموزش های لازم را دیدید، به رقابت های واقعی پا بگذارید.

دانلود Perfect Shift - بازی مسابقات خیابانی اندروید

تمامی مسابقه های بازی Perfect Shift در محیط های خیابانی و داخل شهری انجام می گیرند و طرفداران زیادی هم برای مشاهده به این مکان ها مراجعه می کنند. همانند سایر بازی های درگ، تنها کاری که باید در طول هر مسابقه انجام دهید، تعویض دنده و کنترل سرعت با کمک امکان تاچ گوشیتان می باشد. شاید در ظاهر، کار ساده ای به نظر برسد ولی بعد از گذشتن مراحل اولیه، به مشکل بر می خورید و باید مهارتتان را افزایش دهید و سرعت عمل بیشتری به خرج دهید.

 

جالب ترین بخشی که در بازی های این سبک به چشم می خورد، قسمت Customize یا سفارشی سازی اتومبیل ها می باشد. هر رقابتی را که در Perfect Shift برنده می شود، امتیاز و پولی به حساب کاربریتان افزوده می شود و امکان افزایش سطح و بهبودبخشی به قسمت های خارجی و داخلی ماشین فراهم می شود. بخش Multiplayer یا آنلاین هم در این عنوان قرار داده شده و با اتصال به سرور های اینترنتی می توانید با سایر بازیکنان به نبرد بپردازید. هم چنین می توان گروهی از کاربران را به طور همزمان به چالش کشید. در قسمت آفلاین بازی Perfect Shift حدود ۲۵ مرحله جذاب با جزئیات فراوان برایتان تداریک دیده شده اند و اگر می خواهید تمامی این سطوح را با موفقیت پشت سر بگذارید، باید امتیازات و افتخارات خوبی را در مسابقات پیش رویتان کسب نمایید.

حجم فایل ها : ۵.۷۴ و ۲۳۹.۱۳ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۲.۳.۳ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , مسابقه ای , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: